previous arrow
next arrow
Slider

Spierkracht

Spierkracht is een fysieke eigenschap die een leven lang onderhouden moet worden. Bij het ouder worden neemt je spiermassa af, echter als je voldoende blijft bewegen en ook krachttraining beoefent kun je je spierkracht grotendeels behouden. Bovendien heeft je spiermassa een positieve invloed op je algehele gezondheid. Meer spiermassa zorgt voor een hogere ruststofwisseling en betere lichaamssamenstelling. Krachttraining herstelt de hormoonbalans en is daarmee van positieve invloed op het beheersen van onze eetlust en mentale kracht. Doormiddel van verschillende attributen of lichaamsgewicht oefeningen tijdens mijn lessen is geen één les hetzelfde en zo zal je lichaam elke keer geprikkeld worden.

Conditie

Naast de dagelijkse 30 minuten beweging, die je nodig hebt om je basisconditie op peil te houden, heeft het veel zin om aan je sportieve conditie te werken. Aanbevolen wordt om twee of drie keer per week op een intensieve manier te bewegen. Simpel gezegd: beweging waardoor je gaat zweten, waar je een rood hoofd van krijgt of waar je ademhaling zwaarder door wordt. Als je aan je conditie wilt werken, is behalve kracht, lenigheid en snelheid, vooral je uithoudingsvermogen een belangrijk onderdeel om aan te werken. Als je uithoudingsvermogen beter wordt, wordt ook je weerstand beter. Elke training van de small-group of bootcamp wordt je conditie in meegenomen. Steeds weer op een andere manier van trainen.

Voeding

Eigenlijk weet iedereen, dat gezond eten belangrijk is. Gezonde voeding zorgt ervoor dat het lichaam goed functioneert. Mensen voelen zich over het algemeen stukken fitter door gezond te eten. Door gezond te eten kun je beter presenteren in je dagelijks leven, maar ook je sportprestatie verbeteren.

Openingstijden

voor small group/bootcamp.

Maandag

09:00 – 10:00

(binnen, alleen vrouwen)

18:30 – 19:30

(buiten, Rijpelberg of Brouwhuis) 

Dinsdag

Geen les

Woensdag

09:00 – 10:00

(binnen, alleen vrouwen)

18:30 – 19:30

(binnen)

19:45 – 20:45

(buiten, Rijpelberg of Brouwhuis) 

Donderdag

Geen les

Vrijdag

09:00 – 10:00

(binnen, alleen vrouwen)

19:00 – 20:00

(buiten, Rijpelberg of Brouwhuis) 

Zaterdag

Geen les

Zondag

09:30 – 10:30

(binnen)

10:45 – 11:45 

(buiten, Rijpelberg of Brouwhuis) 

*Tijden voor personal training worden persoonlijk afgesproken.

adres

Ik geef mijn lessen binnen bij:

Rakthof 6, 5709 EK Helmond

lessen buiten starten vanaf verzameldpunten in:

Brouwhuis of Rijpelberg

MOBIEL

Ik ben te bereiken via mobiel op het nummer:

+31 (0) 6 24 82 00 91

mAIL

Heb je vragen? mail ze dan naar:

mandy@bemyproject.nl

Instagram

BeMyProject is ook te vinden op Instagram.

Facebook

BeMyProject is ook te vinden op facebook.

Mobiel

BeMyProject is ook te bereiken via mobiel.

Close Menu